7/07/2009

Lighenas...

Deja treaba asta cu Termoficarea a inceput sa se imputa de-adevaratelea. Eu nu am centrala si ma tot spal la lighean. Mai trag cate o injuratura, mai umplu cada cu apa incalzita la aragaz, samd... Si o sa imi pun centrala de apartament. Pentru ca s-a intamplat sa mai am niste bani, ca altfel ar fi trebuit sa strang salariul pe 4 luni si sa dau fuga cu el la magazin sa imi iau masina de-aia de facut apa calda la robinet.
Dar daca nu aveam cu ce? Nu mancam 4 luni si puneam centrala ... pentru ca problema nu se va rezolva, sau daca se va rezolva vom plati muuuult mai mult pentru preasfanta apa calda probabil incalzita de centralele lui Ciocanel, consilierul care e primul pe lista celor care nu vor sa mai auda de Termoficare.
Durerea mea cea mai mare e ca nu ne-au zis din vreme. Ca nimeni nu iti pune centrala de azi pe maine. Si pana fac actele si obtin toate stampilele trece vara si eu tot la aragaz fac apa calda...

Un comentariu:

  1. Cred ca foarte multi au luat decizia asta : de a-si pune centrala. Asa ca sa te astepti la faptul ca firmele care vand si monteaza aceste aparate sa fie foarte aglomerate.
    Bafta, oricum !

    RăspundețiȘtergere