7/19/2009

...

In lipsa unei activitati concrete cu care sa ma delectez in timpul liber, iata-ma din nou scriind tampenii pe blog... mai trisata decat alta data pentru ca zapuseala de afara ma deprima tribil. Ma enerveaza nemiscarea asta cretina care imi aminteste de dupa amiezile de vara de la bunici, cand nu se misca nicio frunza... Atunci ma gandeam cu invidie la locurile in care toate se misca... Acum tot la ele ma gandesc, dar cu nepasare pentru ca nu mai vreau nici eu sa ma mai misc....
Traiesc in locul in care nu s-a intamplat nimic. De multa vreme nu mi-a mai zguduit nimic existenta deja mult prea plictisita. E ciudat acum sa vad cat de mic mi se pare Pitestiul. As vrea sa imi bubuie in urechi o stire, sa ma scoata din hibernarea asta estivala, sa imi aduca aminte ca traim cu adevarat si ca nu suntem doar niste constatatori ai adevarurilor acestei lumi, ci niste fauritori ai realitatii.

Revenind la meandrele concretului, daca imi e permisa formularea, tin sa va spun ca sunt foarte fericita cu apa mea calda si ca in lipsa unor lucruri concrete din cauza carora sa ma ingrijorez, am inceput sa o iau razna....

4 comentarii:

  1. Pai de ce nu-ti iei bebelusul sa-l duci pe Trivale? Sau la bazin, sa-l inveti sa se balaceasca. Daca stai numai inchisa in casa, normal ca viata ti se pare monotona. Uite, eu am fost si la plaja, am spalat si rufe, am fost si in vizita, am si gatit, am si calcat, am si bloguit. Si nu mi s-a parut ca as avea o viata monotona. Nu trebuie neaparat sa ti se intample (sau sa se intample) ceva extraordinar. Sunt suficiente si lucrurile mici pentru a iesi din monotonie. Hai ca ma opresc aici. Trebuie sa vad un film.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca monotona era cuvantul meu... nemiscata... de fapt, era vorba de ceva care sa imi zguduie lumea nu sa mi-o dezmorteasca... vorbeam de o monotonie generala, mai mult... Cred ca am fost totusi mult prea poetica si personala ... my mistake

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ma gandesc sa vin sa pun o bomba in holul blocului in care stai. Poate ca o sa te zguduie un pic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca apus cineva bomba aia, ca prea nu mai dai niciun semn de viata pe blog.

    RăspundețiȘtergere