7/15/2009

Canicula

M-a batut soarele in cap si m-au batut si pantofii azi. Asa ca sunt plina de basici la picioare si de idei clocite la mansarda. Cu alte cuvinte, plina de usturimi si cu zero idei ma asez la laptop si ma apuc sa imi insir inspiratiile pe blog. De ce? Pentru ca oricum nu am mai emis nicio idee indrazneata de ceva vreme.
M-am socat dupa ce am vazut stirile ... pe cele de la Arges TV, bineinteles. Nu mortii sau violurile sunt de vina, cu ele m-am obisnuit. Am vazut un copil sarb care a spus despre orasul nostru ca e mai curat decat al lui. Pentru ca suntem in UE si asa ca s-a gandit el ca e mai curat. Nu a avut cand sa isi verifice afirmatia, dar era convins ca asa este pentru ca asa ar trebui.
Care va sa zica... noi suntem cetateni europeni. Cu tot tacamul, buletine, parlamentari si orase curate. Aha, vezi sa nu. Avem un centru curat, cu rau curgator, catedrala si fantana. Mai avem: strazi in curs de asfaltare de unde rezulta praf, spatii verzi neamenajate - dar numai in cartiere pentru ca pe centru sade rusine, masini parcate alandala, tot in cartiere, ca in centru e nenea care da amenzi. In total, un oras curat in centru si niste cartiere semiintretinute atat cat sa nu se strofoace nimeni prea mult, dar sa mentinem si impresia electoratului ca se munceste. Si colac peste pupaza nu avem nici apa calda. Situatie despre care am auzit ca se remediaza, ceea ce e in principiu un lucru bun.
Ca sa ii dam si noi lu` nenea edilul sef - ce ma amuza sintagma asta - o biluta alba...

Un comentariu:

  1. In centru este intr-adevar curat si destul de placut, mai ales in partea de sud. Dar in cartiere e dezastru. La mine s-a asezat praful de un deget pe frunzele copacilor si ale gardului viu din cauza lucrarilor la canalizare care au rascolit complet cartierul.

    RăspundețiȘtergere