6/07/2009

Epilog la europarlamentare

S-a dus si marea zi a Europarlamentarelor. Unii am votat, altii am considerat ca Europa nu merita atata consideratie si au stat cuminti acasa... In rest, o zi ca oricare alta. Cald, vara... si o gramada de treburi. Au fost Rusaliile azi, sunt si maine, asa ca ne bucuram de zile libere si ne doare in c*r de prostii aia care stau si pazesc urnele de ochii Europei, aceasta baba stresanta care ne bate la cap cu tot felul de tampenii.
De fapt, suntem niste amarati mediocri care cred cu tarie ca au intotdeauna dreptate. Basescu este un om bun care face dreptate, Becali e un cioban prost, dar "face bine la oameni", iar Vadim e dus cu pluta... Asta stie omul despre clasa politica. Restul? Sunt toti niste hoti, niste banditi care nu vor decat sa ne fure tot ce avem si sa se imbogateasca... Iar Europa e un fel de Baba Cloanta moderna care ne ia si pielea de pe noi... si ne trimite in schimb criza si "the porcina gripa".
Am ajuns ca vai de noi! Niste pseudointelectuali care cred tot ce vad la televizor si asteapta sa le spuna Dan Diaconescu cu cine sa voteze. Bunica mea a spus azi ca nu merge la vot pentru ca nu a venit nimeni la ea la poarta sa ii spuna care este miza alegerilor. I-au adus un pix, dar nu i-au explicat cum si de ce e important ca europarlamentarii romani sa n-aiba botox in bot sau silicoane la tate. Si de ce ma gandesc mai bine, imi dau seama ca are dreptate.
La tara nu merge nimeni dezinteresat sa promoveze ideea de vot secret si dat aceluia care il merita cu adevarat. Nu merge nimeni in scoli sa ii invete pe tinerii aproape majori ca unul dintre drepturile noastre constitutionale(?!) este in acelasi timp si o obligatie. Merg toti sa imparta pixuri, dar nimeni nu propune ca oamenii sa fie educati in spirit democratic si sa invete sa voteze.
Si pana la urma la ce bun? Daca ii educam, poate se trezesc si au asteptari... Si atunci, cine ii mai voteaza?

3 comentarii:

  1. Tot cu amaraciune scrii. Mai fa si tu o gluma sa-ti treaca necazul. Eu asa fac : strecor o gluma indiferent cat de neagra (sau maro) e situatia.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geocer: Parcă nici mie nu-mi arde de glume când văd ce se întâmplă. @ Ema: Apropos de desteptarea boborului: normal ca politicienii lu' peste n-au niciun interes. Dar ceilalti pe care-i platim sa stea confortabil in Parlament, ce pazesc? Si inca ceva: as interzice votul la tara. Pai cate mi-au auzit mie urechile cu taranusii votanti, m-am crucit. Macar sa stea in zi de vot la crasma sau in gura ulitei si sa ne scuteasca de votul lor manjit. Bleaaah!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cei care stau in Parlament asteapta sa fie realesi :)

    RăspundețiȘtergere