3/23/2009

Lumea cui?

In lumea in care traim exista niste organisme mai mari decat noi care ne controleaza, ne baga criza pe gat si imprumutul de la FMI ... In lumea mea e cineva care ne-a luat dreptul la libertate si ne-a facut pe toti niste sclavi psihologici. Traiesc intr-o lume in care mailurile despre cum trebuie sa luptam impotriva controlului elitelor sunt la ordinea zilei. Ori cineva s-a uitat prea mult la filme, ori exista niste persoane care vor sa dea un alt sens cuvantului libertate.
Ori... nu am fost noi tot timpul condusi de elite? (mai putin in vremea comunismului, dar ne-am dat seama repede ca nu merge asa)... Nu e intreaga istorie a omului - cel putin aia pe care am invatat-o la scoala - plina de elite care au condus gloatele? Treziti-va, oameni buni, modificarile sociale nu au fost chiar atat de puternice pentru ca noi sa ne conducem singuri.
Sa luam un exemplu simplu si pe intelesul tuturor. Atunci cand mama si tata au fost oameni de vaza si ti-au asigurat o educatie aleasa, ti-au explicat cine a fost Mozart, despre ce vorbeste Cioran si ce inseamna impresionismul, sigur tu, odrasla vei iesi tot unul de-al lor. Faci parte din elita... Nu pentru ca ai bani, ci pentru ca te-ai educat. Daca ai tai s-au imbogatit dupa revolutie, dar tot isi pun ardei iute in ghiveci pe balcon la vila, nu ai nicio sansa.
S-ar putea sa ma insel, dar toti acesto oameni despre care se vorbeste ca vor controla si controleaza lumea sunt aceiasi de mii si sute de ani... ma rog, mostenitori ai principiilor si ai educatiei alese. Nu am auzit de niciunul care a facut avere peste noapte sau care isi face singur ciorba de burta doar pentru ca bucatareasa aia scolita pe la Paris habar nu are cum se drege ciorba.

Exista posibilitatea ca exprimarea mea sa nu fie coerenta, desi mie asa mi se pare. Si poate ca multi nu inteleg de unde si de ce scriu eu despre astfel de lucruri. De fapt, ideea e ca nu mai vreau sa mai aud povesti despre masoni, cavaleri teutoni sau mai stiu eu ce natii. Daca vrei sa lasi ceva in urma, foarte bine, nu cred ca cineva se opune. Si daca esti valoros, sunt convinsa ca masonii nu te vor lua si omori doar ca sa nu le stai in cale. Mi s-a luat de conspiratia asta mondiala. Cineva vrea sa ne ia valul de pe ochi, ca sa ne lpuna in loc un fular gros si sa ramanem in intuneric definitiv. Au mai incercat si altii, dar conducerea gloatelor de catre cei simpli nu a dat rezultate.

2 comentarii: