3/17/2009

Aventuri de la filmare

Azi am fost la Rancaciov, sa filmez manastirea de acolo. Cum eram in zona, am zis sa dau o fuga si la Valea Corbului, poate poate gasesc ceva care sa merite a fi dat la teveu. Asa am ajuns eu sa stau de vorba cu ... locuitorii din "Valea Plangerii".
Oamenii astia nu au ... de ce nu au nu pot eu sa va spun, dar va puteti imagina si singuri. E noroi pe drum pentru ca nu le-a adus primarul piatra... sunt murdari pentru ca e noroi pe drum... Nu sunt angajati decat pe maxim 2 milioane jumate pentru ca sunt murdari... Nu au bani pentru ca nu sunt angajati pe nicaieri... Nu au bani, se descurca cum pot...
Concluzia.... n-au pentru ca primarul nu le-a pus piatra... V-am lamurit bustean? Asa m-au zapacit si pe mine. Credeti-ma, daca vreti circ mergeti intr-o comunitate cu o camera de filmat si cu un microfon si veti avea un cor care-si tipa necazurile ...
Partea urata a problemei este ca acolo traiesc oameni in bordeie laolalta cu sobolanii. Grav este au copii mici de nici trei ani care nu stiu ca viata a fost nedreapta cu ei si ca acesta este doar inceputul. Acesti copii vor creste ascultand povestile parintilor, bunicilor si strabunicilor lor si vor ajunge la fel... nepasatori si resemnati pe viata, dar revoltati ca nu le face nimeni lumina in propriile curti. Sunt copii educati sa ii urasca pe romanii care au chiar daca nu le-a dat primarul, educati de aceiasi parinti care mi-au spus azi ca si-ar vinde copiii cum au vazut la televizor ca sa isi cumpere ceva de mancare......
***Alte cuvinte nu cred ca isi mai au rostul ***

4 comentarii:

  1. Asta este realitatea. Ne place sau nu, ea este cruda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei ! Unde-ti este emisiunea? Am asteptat sa o vad aseara si degeaba. S-a dat o reluare a unei alte emisiuni !?

    RăspundețiȘtergere
  3. A intrat de la 8 ... Reluare duminica la 6 jumate, cred.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca bine zici, Ema. In ritmul in care ne miscam, noi si lumea din jurul nostru, nu vad ca am ajunge mai bine!

    RăspundețiȘtergere