3/09/2009

Impresii de la Glavacioc

Pentru joi, pregatesc un reportaj despre Manastirea Glavacioc. Este unul dintre cele mai vechi lacase de cult din tara si impresioneaza prin maretia sa. Mai multe veti vedea urmarind reportajul. Ce nu o sa spun in reportaj? Ca am fost primiti cu bratele deschise si cu ospitalitatea specifica romanilor. Am baut apa binecuntata ce izvoraste de sub altarul bisericii si am vazut icoana facatoare de minuni.
Si trebuie sa va mai spun ca mancarea de la manastire dintr-o zi din Postul Mare este la fel de gustoasa ca una pe care o gasesti in cel mai fitzos restaurant - si poate mai buna. Am mancat fasole, ciorba de praz si mancare de cartofi. Un adevarat festin, daca e sa ma intrebati pe mine. O experienta de neuitat si pentru suflet, si pentru papilele gustative :).

6 comentarii:

  1. Am fost si eu la Glavacioc, dar cand eram micuta.Nu imi aduc aminte mare lucru. Astept sa vad reportajul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca va fi foarte interesant reportajul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce te-ai rugat la icoana facatoare de minuni? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata, am vazut emisiunea. Felicitari.
    Daca ai baut din apa sfintita, inseamna ca ai scapat de orice boala. In plus, te-ai rugat si la icoana facatoare de minuni, deci e clar : de-acum esti perfect sanatoasa, voioasa, voinica fericita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul e ca nu am renuntat inca la servetelele de nas... dar nu le mai folosesc asa de des ca inainte.

    RăspundețiȘtergere
  6. biserica e frumoasa si are o istorie fascinanta a fost reconstruita de vreo 3 ori are si o poveste cu o icoana oricum frumos merita vazut cat despre oameni cumsecade unii groaznici
    am auzit o poveste despre o femeie maria lui corceag o femeie diabolica dupa tot ce aam auzit satana e puiul ei daca aveti ocazia si treceti pe acolo intrbati si de ea si de copii ei veti ramane muti... va las pe voi sa apreciati

    RăspundețiȘtergere