8/09/2010

NU

7 comentarii:

  1. Profiti de faptul ca nu e George pe aici si bagi de-astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. ema, aici ai dreptate.
    şi eu ştiu că atunci când spui, atunci nu rămâne.

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact, George NU este, iar eu NU scriu pentru ca mi-e lene. NU-mi mai place canicula, NU-mi mai place lenea asta care se degaja din tot, de la cainii comunitari care zac pe trotuare si pana la bancile incinse si cu vopseaua sarita... Vara trebuie regandita sa nu mai transita asa o lene generala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmmm, dar ce credeati voi : ca George NU va reveni niciodata?
    Draguta gamalie, canicula de-aici din Arges este asa de blanda fata de cea pe care am suportat-o eu in Grecia incat, daca as fi in locul tau, nici macar nu mi-as permite sa o pun in discutie!
    Deci, pe scurt : NU aprob demersul tau !

    RăspundețiȘtergere
  5. @George: Toata lumea stie ca vara in Grecia este mult mai calda ca la noi...

    RăspundețiȘtergere