8/18/2010

Jurnalul unei blonde tunse

Deci... lenea e la ea acasa la mine acasa, si la mine la serviciu... cred ca ma urmareste...

George a venit din vacanta direct cu gura pe mine cum ca ultimul meu protest pus pe blog nu a fost destul de explicit... Maxim de informatie cu minim de cuvinte(?!) - am aplicat intocmai principiul.

Am probleme cu un calculator de la agentie si asta ma scoate din pepeni... si acum merge dar nimeni nu ar putea sa spuna pentru cat timp...

Beau o cafea cu muuuult lapte care se dovedeste foarte buna si mananc niste chestii ca niste pateuri cu branza, numai ca sunt mai mici si nu au branza, ci doar mac pe deasupra...

Dupa ce am citit tot felul de carti in ultima vreme - ar trebui sa va mai povesesc cate ceva - acum imi pierd vremea cu Jules Verne si astept ceva interesant...

E racoare si bine azi, spre marea mea bucurie si tare mi-ar placea sa ploua. Dar nu acum, ci diseara ca azi port niste pantofi pe care nu ar trebui sa ii ude ploaia...

La TV nu ma mai duc de o saptamana deoarece - ce -mi place cuvantul asta - in timpul unei furtuni naprasnice s-a prajit calculatorul de la emisie. Peste cateva zile va fi gata reparat si abia atunci o sa fac si eu ceva constructiv...

In vacanta nu am fost, dar sper sa o fac in septembrie cand exista posibilitatea sa am si timp...

8 comentarii:

  1. @George: intotdeauna trebuie sa precizezi ce e naspa. Asa e regula.

    RăspundețiȘtergere
  2. E naşpa faptul ca nu mai faci stiri si emisiuni la TV si prin urmare admiratorii tai (precum Logatu sau Papabembe) n-or sa te mai vada pe sticla;
    E naşpa ca pateurile cu branza nu contin si branza;
    E naşpa ca tu consideri pierdere de vreme sa-l citesti pe Jules Verne;
    E naşpa faptul ca toata lumea vrea racoare, iar Dumnezeu asculta mereu dorintele noastre, asa ca o sa ne bage o toamna si o iarna de n-o sa le putem duce.
    Sunt multe lucruri naşpa. Stiu pe cineva care are o lista intreaga (dar n-o publica).

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai daca tot s-a prajit calculatorul de la emisie, profita acum si ia-ti vacanta. Zic si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si o poza cu o blonda nevopsita si tunsa nu meritam si noi? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raluca: nu pot sa iau acum vacanta, ca as prefera sa iau vacanta odata cu Alin. Cred ca asa ar fi mai bine. Cat despre tunsoare, ne vedem vineri si facem poze atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca e naspa sa fii blonda nevopsita si tunsa!

    RăspundețiȘtergere