4/07/2010

Mesaj din Africa (Leapsa de la Papabembe)

Papabembe mi-a trimis un fel de leapsa...Hm.... sa vedem


1.Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu
Trăind în cercul vostru strîmt / Norocul vă petrece, / Ci eu în lumea mea mă simt / Nemuritor şi rece.

2.Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana?
Nu stiu, imi plac mai mult poeziile lor decat poetii in sine. Cred ca imi place Arghezi, are poezii interesante. Mai e si Blaga, chiar si Bacovia.

3.Care sunt poetii tai preferati, straini?
Nu stiu, nu prea am citit poezie straina in limba in care a fost creata. Cred ca singura poezie care imi place cu adevarat la acest capitol este "If".

4.Poetii contemporani preferati...
Nu citesc poezie contemporana. Nici macar nu stiam ca avem poeti contemporani. Stiti voi, e usor a scrie versuri...

5.Scriitorii preferati...
Vii sau morti? Presupun ca aia morti, cei vii la urmatoarea intrebare. Wow. Antoine de Saint Exupery. Categoric Mircea Eliade si cateodata Marin Preda, din ograda noastra. Cred ca mi-au placut alti si alti scriitori, in functie de varsta (mea). Acum imi amintesc cu placere de Dickens.

6.Scriitorii contemporani preferati.
Imi plac Jhon Grisham si mai nou George Martin. Pentru ca tot vorbim de stilul fantasy, Oana Stoica Mujea bineinteles. Ea intra la contemporani, nu?

7.Ultima piesa de teatru vazuta.
Dom Juan, la Teatrul Al. Davila.

8.Ultimul spectacol de opereta vazut.
La televizor poate. Nu cred ca sa pune, ca am mai schimbat pe alte programe. La opereta nu am fost niciodata.

9. Cartile preferate.
De departe, Micul Print. Unica.
Apoi sunt o gramada mare mare de tot. Toate imi plac, toate trimit un mesaj. Cu alte cuvinte multimea cartilor citite minus cartile scrise de rusi, pe care oricum nu le-am terminat niciodata deoarece nu imi plac.

10.Cu ce scriitori, daca unii dintre ei ar trai si azi, ti-ai dori sa fii prieten.
Cu Hemingway.

11.Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce?
Harry Potter. Ca sa fiu bogata...

Mai departe, leapsa merge la Alin, poate asa pune si el ceva pe blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu