4/11/2010

Intalnire

Vineri ne-am intalnit... Formula restransa, ce-i drept, dar ne-am intalnit. Oana - care m-a dus pana la ea in Tudor sa imi imprumute niste carti si apoi m-a adus inapoi in centru -, Alin (care tocmai a scris pe blog), George (pentru care orice discutie trebuie sa ajunga la un moment dat la punctul in care sa vorbim despre o vecina proaspat mutata in cartier la mine), Canguru (care a ajuns tarziu si care ma mai duce acasa dupa intalnire), Ioana (putin revoltata pentru ca viata in Romania sucks - lucru cu care sunt perfect de acord) si Dan (care s-a cam suparat pe mine dintr-un motiv anume ramas necunoscut deocamdata).
Ce pot sa zic, am talentul asta de a supara lumea; chiar si pe Goerge l-am suparat de cateva ori, cand l-am intrebat cat e de batran. Asta a fost o rautate din partea mea, dar pur si simplu ... trebuia sa ma lamuresc.
Discutii interesante, oameni frumosi... Ne e dor de Raluca. Si de restul celor care nu ne mai viziteaza.

6 comentarii:

  1. Cum poti sa spui sa ceva? Sa ma superi tu pe mine? Niciodata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici pe mine, ca eu te vad ca si pe Carrie Bradshaw in mimica, atitudine si vestimentatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. cine e noua ta vecină? o cheamă cumva Adela?
    eu nu sunt de acord cu Ioana, care zice că viaţa în România e sucks. Mie îmi place, că mă face să mă râd în fiecare zi.
    Motivele pentru care se supără Dan sunt, de cele mai multe ori, necunoscute, chiar şi lui însuşi. Când ajunge să şi le descopere, îşi dă seama că sunt minore şi îi trece.
    ce carte a mai lansat Oana? Cine a mai fost răpit? Cine s-a împuşcat, pe el şi pe alţii?
    eu vreau să ştiu cine e Adela?
    Tot ciocolată d-aia la castron ai mâncat?

    RăspundețiȘtergere
  4. @George: Chiar ma bucur ca spui asta.
    @Canguru: Adevarul e ca intotdeauna am invidiat-o pentru pantofii ei.
    @Papabembe: Nu, am baut cafea si suc.
    @Oana: Normal, doar asa am zis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stau aşa şi mă uit de pe margine... Şi mă oftic, bre! Că noi n-am reuşit încă să ne strângem niciodată, darmite să mai facem din asta un obicei fain! :)

    RăspundețiȘtergere