3/03/2008

INCREDIBIL!

...Dar adevarat:) Am scapat de maxi taxi...
S-a dus cursa contra cronometru pe bulevard, s-a terminat cu soferii sictiriti si cu manelele... Unu` azi in statie plangea de zor dupa maxi taxi. Motivul? Casa de bilete era pe trotuarul celalalt... Vai de nenea saracu`! Ce mai conteaza acum ca traversezi strada pentru un bilet? Macar stii ca nu l-ai platit degeaba, il vezi! Da, dragii mei, n-ai sa platesti biletul de autobuz pentru ca acesta sa ramana la sofer iar tu sa ramai cu ochii in soare. E un avantaj, nu?
Si daca nu vrei sa cumperi bilet in fiecare zi, fa-ti abonament... sau, mai mishto, mergi cu nasu` ... Sunt convinsa ca nu ar fi prima data.
Si eu am mers fara bilet cu autobuzul. Ups! mi-a scapat... Sper ca nu ma amendeaza nimeni. Oricum a fost mai acum vreo doi ani, asa ca... Acum mi-am cumparat bilete, am fost fetita cuminte de bucurie ca nu mai merg cu maxi taxi. O sa ma intrebati de ce nu mergeam si inainte cu autobuzul... Foarte simplu: niciodata nu ajungeau la timp, dar acum sunt mai dese, si mai frumoase.... sunt noi! Simteai misrosul de vopsea proaspata... si a mai fost ceva... au venit inainte de campanie... Unde e placerea? Abia astept sa il aud pe edilul nostru cum le foloseste ca argument in fata electoratului... Oare l-o crede cineva?