2/11/2008

Circul....


... Nu am sa va povestesc despre circul de pe strada, din presa sau din tumultoasa viata politica...
Am sa va povestesc despre clovni, despre acrobatii, animale si floricele. E grozav sa mergi la circ, mie una imi place cel mai mult. Un spectacol inocent cu mult zgomot si cu reprezentatii mai mult sau mai putin spectaculoase, cu catei din baloane si cu nelipsitul fluierat al clovnului care incearca sa ii inveseleasca pe toti micutii din public... Rontai cu placere din floricele, aplauzi cu inima plina si uiti si cati ani ai ,unde lucrezi si nu te mai intereseaza nici daca te-a vazut vreun vecin cumparandu-ti bilete.
Circul trezeste copilul din noi, apoi il umple de bucuie si de viata si ii da drumul inapoi pe strada... Circul umple bateriile tuturor celor care nu au uitat ca au o viata si ca au fost copii candva. Abia astept sa vina circul, sa merg sa imi cumpar bilete, sa ma asez cat mai in fata fara sa imi pese de nimeni si de nimic... O sa mananc floricele, o sa-mi cumpar balon din ala sub forma de catel, o sa aplaud pana o sa ma usture palmele, o sa rad cu placere si nu o sa mi se para fumata nici macar o poanta.
O sa fie mishto... si o sa-mi placa... si mai astept sa se faca Florinel mare sa mergem impreuna si sa ne bucuram de magia circului.