11/19/2014

Diario românesc într-o zi cu soare

În sfârșit s-a făcut lumină. După mai bine de trei săptămâni, s-au ridicat norii și am văzut din nou crestele munților. Cred că sunt Dolomiții sau, mai exact, sper să fie ei, căci geografia îmi rămâne în continuare străină, dar parcă nu aș vrea să mă înșel și să demonstrez încă o dată că nu am leac în materie de orientare. 
Nu-i mai văzusem de mai bine de trei săptămâni, timp în care a tot plouat. Azi însă erau acolo, nemișcați, netulburați, cu crestele ninse, amintindu-mi dintr-un motiv cu totul și cu totul necunoscut de Hemingway. 

Săptămâna asta nu am cursuri, așa că am profitat de ziua asta liberă ca să umblu hai hui prin piață, să casc gura pe la toate tarabele și să cumpăr aproape nimic. Dar m-am cam distrat și, cu bateriile încărcate de la atâta lume veselă, am reușit să fac lucrul pe care îl tot amânasem de multă vreme. Am terminat-o. Și acum pot să îmi văd liniștită de următoarele de pe listă și să cumpăr cu inima împăcată alte cărți de Black Friday. Margareta nu a fost atât de rea până la urmă, doar puțin dezlânată și, numai și numai prin asta, plictisitoare. E drept, a mers greu și din cauza faptului că am dus masochismul la extrem de data asta, dar e un alt prag trecut. 

Astăzi fac dulceață de morcovi cu ghimbir. O combinație interesantă despre care pot să declar sus și tare că miroase într-un mare fel. 

În rest, toate bune și frumoase. Facem bagaje. Sfârșitul acesta de săptămână îl petrecem în România.




3 comentarii:

  1. Daca vrei sa-ti mentii latura masochista iti recomand ultimile doua carti citite de mine-Parinoush Saniee-,,Cel care ma asteapta" si ,,Tatal celuilalt copil"...daca iesa :)trimite un borcan sau macar o lingurita cu dulceata de morcov..ha-ha

    RăspundețiȘtergere
  2. Le trec pe lista, dar e lista luunga, asa ca dureaza pana ajung si acolo. Dulceata e bunicica, inteleg de ce era recomandata cu branzeturi: are o aroma puternica de morcov, dar se simte si sucul de citrice, si aroma ghimbirului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,fiind terapeut...spun..ca te gasi ghimbiru 'si ,,porcovu"cum zice pustiul meu...sa vezi reteta de ,,masala"-baza aromatica,ghimbirul...nik"intamplator...imunitate maxima..nimic zen...ca-s prea multi guru...doar stiinta...legat de carti...e timp...si sa stii ca nu cititul e esenta ci mesajul...nu e cazul tau....pupez maxim..om frumos.

    RăspundețiȘtergere