11/16/2010

Cadou preCraciun

Mi-am facut astazi un cadou frumos de Craciun, cu sprijinul moral si financiar al lui Alin, bineinteles. Deci, sunt mai bogata cu o carte, o poveste pe care o aveam in biblioteca, dar in alta forma.
Ca sa va lamuresc, mi-am cumparat Micul Print aparut la Rao, editie pop up. Adica cu desene din acelea care ies din carte si cu cartonase cu sageti - tragi de ele si se misca imaginile. N-ati inteles nimic? O sa va pun poze dupa ce imi incarc acumulatorii pentru aparat.

De ce Micul Print? Pentru ca e cea mai frumoasa poveste scrisa vreodata de un om mare si pentru ca e singura carte de care nu o sa ma satur niciodata. Acum ma uit cu grija la desene, si ma joc cu ele, si mai citesc cate un capitol care imi place. E o lectie despre prietenie si mai ales despre viata.

4 comentarii:

  1. ma bucur pentru tine, eu am editia cu ilustratii originale. mi-am facut-o cadou singura acum cativa ani, e una dintre cartile "de noptiera":-).
    ai incercat michael ende - poveste fara sfarsit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, deci cu Micul Print si cu desenele alea cu cartonase si sageti iti ocupai tu timpul? Si eu care credeam ca s-a intamplat ceva nou in Farmville!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Simf: cred ca si astea sunt tot desenele autorului, numai ca le-au lucrat putin sa fie mai trendy. Nu, nu am incercat poveste fara sfarsit. Nu inca.
    @George: bla, bla, bla. Nu imi ocup timpul cu ele, ma joc cu ele, ca sunt si eu mica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu-mi spui ca te-ai apucat de vreo chestie serioasa, ca ma sperii!

    RăspundețiȘtergere