10/22/2010

Jurnalul unei blonde care nu mai e blonda de prea mult timp

Am o zi calma in care ma enervez de plictiseala. Nu m-am dus la munca azi pentru ca nu am fost nici ieri si chiar nu avea rost... Deci am doua zile libere ca sa ma urc pe pereti. Maine ma duc la nunta. Mi-am facut o rochie noua, fapt care m-a impiedicat sa imi cumpar cartile pe care voiam sa mi le cumpar. Sa moara dusmanii mei de placere. N-am, dar ei sa moara...

Afara e frig si in casa e cald si din cauza asta mi se aburesc geamurile. Spuneti voi, e corect? Nu, nu e.

La televizor s-au impamantenit tampitii. O alta chestie cu care nu sunt de acord, dar fac un compromis de dragul audientei, al ratingului si al salariilor.

Citesc o carte misto despre doua femei si un Graal, nu e asa ca sunt enigmatica? Pe autoare o cheama Kate Mosse.

Florin e la gradi. Eu ma plictisesc ca nu am cu cine sa ma joc si nu am chef sa dau de mancare a capre.

Parlamentarii voteaza legi din greseala. Nu ar putea sa ii otraveasca tantile de la bucatarie? Tot asa, din greseala? Eu asa as face si apoi organizam un referendum prin care "poporul" (aceasta denumire elevata a turmei) va vota gratierea lor si ridicarea la rang de eroi nationali (despre care apoi istoria va spune ca erau agenti CIA sub acoperire).

Pffff in timp ce scriu aceste randuri, imi dau seama ca iar am uitat sa cumpar pasta de dinti. Iar ma spal cu Aquafresh pentru copii.



9 comentarii:

  1. mă, tu mă surprinzi pe mine. zău că te citesc cu drag.
    p.s. ai, ce mă enervează chestia asta cu literele alea de trebe să le scriu eu ca să pot tremit comentariul! mă ia cu ameţeli de la cap.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si eu te tot citesc cu drag,gamalie "smart,smart and smart"...!
    si habar n-ai cam cine sunt...?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune mana si fa si tu ceva util : pune niste seminte in pamant, strange o recolta, vinde-o la targ. Uite, dincolo am prieteni care au luat o gramada de bani pe recolta.

    RăspundețiȘtergere
  4. pe parlamentari a picat năPASTA , nu vor fi preșeDINȚI și în PAS TAngou scrâșnesc din DINȚI , trăgând DIN ȚIgară , mai ales cei din MeheDINȚI ... ce joc de cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ce scrii.sant din pitesti dar nu ma dau cu aquafresh.las ca si eu sant blond:).pfff ca nu fumez

    RăspundețiȘtergere
  6. @George:Dar eu strang recolta aproape zilnic. In Farmville.
    @Iora: Lasa ca ma fac eu mare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună!
    Mi-am schimbat blogul și, dacă se poate, te-aș ruga să schimbi în blogroll Ada Pavel (http://adakiss.wordpress.com) cu http://adapavel.wordpress.com
    Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai să facem schimb!
    Dă-mi o zi plictisitoare din viața ta și-ți dau eu câteva pline ochi! Să vezi atunci distracție! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Silavaracald: de acord, numai sa imi lasi un borcanel cu pastile universale, ca sa nu iti omor pacientii.

    RăspundețiȘtergere