3/31/2010

Romania oamenilor tampiti

1. De cand am OTV, mai trag cu ochiul si prin ograda astora de se autointituleaza Televiziunea poporului.. A celui tampit as adauga eu... OTV ul face un mega sondaj cu tema: Sunteti de acord cu reintroducerea pedepsei cu moartea? Si daca da, pentru ce fapte?
Am facut ochii ca melcul, am facut cruce si mi-am zis ca oamenii astia sunt dusi cu capu` ... Asta nu e tot. Mai erau si vreo 300 de mii de oameni care au sunat si au zis ca sunt de acord...
Clar! Traim intr-o tara cu oameni nebuni... Din acelasi serial urmeaza prima executie in direct si apoi spanzuratoarea pentru cei care sunt impotriva sistemului...
2. Bianca lui Bote nu mai e Bianca lui Bote. Asa si? Nu, nimic. Dar era pe toate posturile, la toate ziarele si nu puteam sa nu spun si eu.
3. Stire de deschis buletinul la ProTV de la ora 7: Gigi Becali nu se mai spovedeste decat la muntele Athos. Asta pentru ca in Romania nu mai e niciun preot care sa ii respecte intimitatea. Deci asta este cea mai importanta stire a zilei... Am inteles.

Si e Saptamana Patimilor...

6 comentarii:

  1. Ema, ca sa scapi uita-te la TVR Cultural, Discovery-uri, HBO Comedy. Iar pentru stiri citeste diagonal presa. Tine, am probat eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe tine inca nu te-a sfatuit amicul nostru Cangur sa scoti din grila de programe anumite posturi? Presimt ca o sa vina sa-ti zica treaba asta. Eventual, si Oana o sa-ti spuna ca ea de mai bine de o luna nu se mai uita la TV si se simte foarte bine. Ca si mine care ma uit in fiecare seara cam cate 5-10 minute pe fiecare program.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ema, ce te aşteptai de la ţara în care românii aşteaptă să moară vecinul, ca să-i fure capra?

    Şi nu, Geocer, Emei nu-i recomand ce-ţi tot spun ţie, pentru că ştiu că se uită cel mai mult la Minimax. Eventual, doar îi recomand să dea Minimaxu' pe Disney Channel

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, am uitat ca OTV-ul este una dintre televiziunile preferate de Base'. Tocmai de aceea nu te sfatuieste Canguru' s-o scoti din grila de programe. Sa vedem ce-o sa-mi zica mie azi, ca am pomenit de B1 TV. Tare sunt curios !

    RăspundețiȘtergere
  5. Geocer, nu mai zic nimic, fiindcă Goguţu e un copil inteligent şi bine crescut. A scris "pe B1" şi nu "labe 1"...

    RăspundețiȘtergere