3/06/2010

politicitati

Mi s-a luat de congres... cuvantul asta ma scoate din minti... Congresul PSD, Congresul PNL... wtf! Chiar nu se mai intampla nimic in tara asta decat reuniuni ale unor politicieni de 2 lei? Sa ma scuze cetatenii membri de partid care chiar stiu cu ce se mananca politica, dar mi s-a acrit de adunari populare pe care cateva televiziuni nationale le devoreaza...
La Antena 3 o gagica a rostit numele Crin Antonescu de cel putin 20 de ori in mai putin de 5 minute. As schimba, dar nu stiu pe unde am aruncat telecomanda de nervi.
Voi mai puteti?


PS: si aici trebuia sa vorbesc despre strategiile si proiectele liberale ale lui Crin, dar eu nu am inteles nimic din discursurile lui ametite de parfumul victoriei. Hai pa, ca ma mut la Minimax.

17 comentarii:

  1. Pai vezi mai Gamalie, daca te uiti la televizor in loc sa citesti blogul meu?

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am citit deja. Stiu ca ti-ai uitat umbrela si fularul in masina Oanei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti recomand sa mai asculti si radiourile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti recomand Boomerang in locul Minimaxului. :D
    Du-te la RDS si cere un receptor de cablu digital. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Desene animate. ;)
    Tom si Jerry, Bugs Bunny, Popeye marinarul, Dexter, etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai ca n-ai si tu ce face! Auzi, sa te uiti la televizor...

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar aşa, cine a câştigat până la urmă?

    RăspundețiȘtergere
  8. pedeleu' nu a facut congres. ar trebui, ca am citit intr-o carte ca presedintele s-a sinucis, iar prim-ministrul a fost arestat...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Canguru': Nu mai gaseste Base un presedinte de partid atat de credincios ca Boc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa nu uitam ca a fost congres si la PC. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. PC?
    Adică Personal Computer?
    Că de alt PC nu prea se mai aude în ultimul timp...

    RăspundețiȘtergere
  12. @silavaracald: Pe Antena 3 se aude frecvent de conservatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am gasit o postare pe un forum interesanta despre politica.. cica despre Ceausescu... aici
    click

    RăspundețiȘtergere