4/02/2009

Dspre tot ce nu v-am povestit saptamana aceasta

Am avut o saptamana plina si nu prea am avut timp sa mai scriu nimic. Cea mai interesanta intamplare de la filmari de saptamana aceasta a avut loc marti, cand am fost la Vidraru... Am facut un reportaj despre catarari. Apare diseara. Si daca va intereseaza, nu m-am catarat. Am urcat cu chiu cu vai pana la un anumit punct si de acolo am coborat in rapel. De fapt, m+am pendulat dupa cum a zis un coleg.
Despre cum se face o catarare corecta si in conditii de siguranta maxima, diseara la Reportaj Arges TV. Despre cum m-am facut eu de ras, o sa vedeti tot pe blog. Promit sa pun si filmuletul cu prima ocazie. Trebuie intai sa aflu cum se face.
Alte evenimente importante? Tot marti am facut frumoasa varsta de 2 ani... de cand sunt casatorita. Si am petrecut de minune, daca va intereseaza (la catarari, si apoi in oras). Dar de aici nu va dau nici detalii, nici filmulet.

2 comentarii:

  1. Sa ai o casnicie fericita in continuare si sa te "cateri" cat mai sus din punct de vedere profesional.
    In seara asta la ce ora se va difuza emisiunea?
    Nu stiu ce reportaje ai facut pana cand am inceput eu sa ma uit la emisiune, dar daca n-ai facut despre urmatoarele subiecte, mi-as permite sa ti le sugerez : Muzeul vinului de la Golesti, Vila Bratienilor (Florica) de la Stefanesti, Manastirea Bascovele, Casa memoriala George Toparceanu de la Namaesti, Casa memoriala Liviu Rebreanu din Valea Mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am vazut emisiunea aseara. Sa nu uiti sa pui filmuletul ca sa te vedem si noi coborand in rapel (sau pendulandu-te).

    RăspundețiȘtergere