2/21/2009

Must have sau Cum raspund eu la intrebarile lui Costi

Da, globul s-a transformat repede in ceva atata de in tren(d) ca ii musai sa il detina tot poporul. Blogul, este si el un must have in devenire. [ Pana si Gigi Becali are glob d-ala, ce naiba? ]
Si acum sa va povestesc ceva interesant, dupa care o sa reaspund intrebarilor pe care le-a formulat colegul Costi. Am o prietena care, atunci cand a auzit ca am inceput si eu sa arunc cu opinia in cei ce ratacesc pintre bloguri, a avut o reactie ciudata. M-a intrebat daca mi-am facut blog ca sa ajung vedeta (?!)...
Revenind la intrebarile lui Costi.
1. Primul contact cu blogging-ul?
Cred ca am intrat pe un blog al nu stiu cui odata si nu am inteles exact despre ce era vorba. Cum eu sunt in plop cu tehnica si cu tehnologiile nu prea mi-am batut capsorul blond cu prostioare si am zis pas. Apoi am inceput sa o citesc pe Raluca si pe cei pe care ii citea si ea, la randul ei. Apoi am vrut si eu un blog si pentru ca din nou tehnicile s-au pus in calea mea am urmat pasii dictati tot de Raluca. Cu putin ajutor de colo si putin ajutor de colo am reusit sa incropesc un blog. Nici acum nu stiu ce fac jumatate din butoanele de pe aici, dar o sa invat. Si nu radeti de mine [nu am stiut sa folosesc messengerul pana acum 4 ani].
2. De ce ti-ai deschis blog?
Nu stiu, cred ca e o problema de personalitate aici. Dupa cum se vede, imi place sa vorbesc mult, mai exact sa imi exprim opiniile si ideile, chiar daca uneori ma doare si pe mine capul de atatea prostii. Blogul era locul potrivit.
3. Parerea ta despre blogurile de duzina, care apar doar pentru ca sunt un must have?
Lasa-le sa fie! Daca tot nu le putem opri, macar sa ne pastram energiile pentru lucruri mai bune. Nu stiu, chiar nu ma simt in stare sa impart blogurile in bune si proaste. Pe unele le citesc, pe altele, nu, dar nu pot sa ma dau cu parerea. Poate multi ar incepe curatenia prin blogosfera chiar cu blogul meu.

Bonusul:
De ce ai profil de hi5 // De ce n-ai profil de hi5 (dupa caz)
Am profil de Hi5 pentru ca un bun prieten mi-a trimis o invitatie, la cerere, normal. Eram in anul I de facultate si o colega de grupa i-a spus unui alt coleg - un tip foarte inteligent - ca nu exista daca nu are ID de mess. Eu nu aveam. Dupa vreo 4 luni, mi-am facut ID. Atunci am aflat ce inseamna Hi5 si mi-am facut si acolo un cont. Pun poze pentru ca am multi prieteni cu care doar asa mai reusesc sa ma vad si eu din cand in cand. In plus, asa am gasit o gramada de oameni pe care nu ii mai vazusem de mult timp si despre care nu mai stiam nimic, dar de care ma leagu amintiri placute (amici din tabere sa excursii, s.a.m.d.). Si ca premiu pentru raspuns - prefer un capucino cu ciocolata - nu beau cafea.

Ca sa tin randul dau si eu leapsa mai departe catre o persoana la ale carei pareri tin foarte mult, Crenguta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu