1/09/2009

Mi-am luat colac...

Nu ma duc la mare, nici la vreun bazin sau piscina... Mi-am luat colac de salvare impotriva alora care cred ca stapanesc omul cu totul doar pentru ca circumstantele le-au dat ocazia sa stea deasupra (... as vrea sa spun deasupra mizeriei, dar atunci am vorbi despre gunoi in straturi). Mi s-a luat de oamenii care se hranesc din nenorocirile altora (si nu ma refer la ziaristi), mi s-a luat de aia care se oftica atunci cand te vad ca stai si te uiti la teve sau care iti gasesc ceva de facut numai asa, ca sa fie siguri ca nu muncesc ei mai mult ca tine. Si antidotul impotriva acestor germeni de cultura este chiar forta de a spune NU. Azi nu vreau sa ma justific in fata ta pentru ca zambesc, azi nu vreau sa iti spun de ce sunt trista si nici nu au sa ma deranjeze glumele de doi bani la care nu rade nici tastatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu