1/04/2009

Bilant pentru 2008

Dupa ce am analizat anul 2008 din toate punctele de vedere, am ajuns la concluzia ca nu mi-a adus nimic bun, nu mi-a luat nimic si in niciun caz nu mi-a adus ceva prost. Am luat licenta, ceea ce e un lucru bun, n-am ce sa zic. In rest, nu prea pot sa ma laud cu multe realizari. Meseria mea, variata prin tot ceea ce presupune se dovedeste extrem de monotona din cauza faptului ca in fiecare zi munca este doar un prilej de enervare si de consum excesiv de neuroni fara niciun efect pozitiv.
Una peste alta a fost un an bun care s-a incheiat cum nu se poate mai bine, cu o transmisiune in direct din Piata Primariei in care am urlat ca descreierata pentru ca nu aveam comunicare. Ce sa mai, ani ca 2008 sa tot fie in fiecare an...=)) (pentru cei care cred ca imi compromit blogul cu repetitii, era intentionata ;)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu