11/29/2008

Ramasitele civilizatiei?!

Nu o sa comentez, dar o sa va spun ce mi s-a intamplat si ieri, si aseara si de dimineata.
Am iesit din casa si am coborat - eu stau la 4. La parter, sub cutiile postale era un morman de scrisori, afise, pliante si alte din astea... rosii, verzi, galbene, portocalii, toate claie peste gramada. Nimeni nu le-a luat de acolo pentru ca sambata femeia de serviciu nu lucreaza. Cum au ajuns jos? Nu stiu dar banuiesc ca intai au venit unii si ne-au aruncat in cutiile postale afise cu X - ala de nu sta in genunchi. Apoi au venit altii, l-au scos pe X si l-au pus pe Y - ala care imi spune mie ca stiu ce vreau, ca si cum eu nu as stii ca stiu ... La scurta vreme, au venit unii rosi(i), l-au scos si pe Y si l-au pus pe nenea ala care se uita la mine cand urc coasta pe la Lumina. Mai erau si unii verzi, dar pentru ca erau pe jos pe langa zid nu m-am aplecat sa vad fata cui o promoveaza.
Biiiine ca s-a terminat, domnilor, ca de aia n-au oamenii lemne pentru iarna, ca din copaci s-au facut fluturasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu