11/06/2008

Antibiotic



M-am infectat cu toamna... M-a cuprins intr-o dimineata de noiembrie. Am inceput sa tremur din cauza frigului si m-am strecurat repede prin ceata ca sa nu devin eu insami prea diafana pentru timpurile astea reci. M-a cuprins frigul de noiembrie si mi s-au zburlit ideile atat de tare incat aproape ca m-am facut arici. O sa incep sa vad in ceata si nu o sa ma mai recunosc in oglinda dimineata... Ar trebui sa ma tratez, sa alung infectia asta nenorocita inainte sa cada ninsoarea si sa ma albesc de tot. As fi o mica introienita, amortita de placerea fulgilor.
Cu ce sa ma tratez oare? Cu o excursie in tara lui Nils Holgerson, calare pe o gasca salbatica. Sa zbor deasupra campului care se inverzeste cu fiecare bataie din aripi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu