11/20/2012

Decizii

Vin vesti bune, aduc cu ele intrebari. Ce am facut? Ce voi face? Cate dintre planuri sunt cu adevarat realizabile si cate sunt doar vise din sertarul infinit al lui "ce-ar fi daca"?
Pot? Vreau? Sau nici nu m-am gandit cu adevarat la alte variante? Si daca nu vreau sa fac limonada? De unde primesc zahar pentru o prajitura cu lamaie? 
Lumea mea nu e mica, dar e ea suficient de mare incat sa ma simt eu mica in ea? 
Explicatii? Cui sa ii dau? Nimanui nu-i trebuie. Promisiuni... nici atat. Oare ce ne schimba cu adevarat? Momentul in care ne dam seama ca totul in jurul nostru e altfel sau ziua in care cineva cunoscut bate la usa si te intreaba privindu-te in ochi cine esti? 
Ultimele zile au adus si bune si rele, fara ca macar sa le pot eticheta. Ar trebui sa imi construiesc sertare: bun, rau, de aruncat, amanate pentru mai tarziu, trimise catre niciodata. O fi corect sa pui eticheta pe orice gand, pe orice vorba aruncata in vant, pe fiecare privire, pe fiecare zambet? Sigur ca nu, dar cum altfel sa supravietuiesti intr-o lume aproape nebuna? Fiind nebun, desigur. 

Un comentariu:

  1. Ce-o fi cu tine de te-ai apucat sa scrii din nou? Te pomenesti ca te vedem si la televizor!

    RăspundețiȘtergere