5/09/2011

Banal de mai

Luni... zi normală în care şed şi nu cuget la nimic. Cheful este o noţiune atât de depăşită. Nici nu îmi amintesc când am avut o tresărire de plăcere într-o dimineaţă de luni. Urăsc începuturile de săptămână. În fapt, sunt convinsă că aş urî marţea, dacă asta ar fi prima zi de muncă.
Îmi place cafeaua de dimineaţă pentru că are mult lapte. Am încercat şi noile "donuts" cu alune. Şi tot n-a fost suficient să îmi vină cheful de muncă. În schimb, aş mai dormi o jumătate de oră. Şi cafeaua nu ar putea să mă împiedice în niciun fel.
Prea multe informaţii azi. Ziua Europei, Ziua Independenţei... în ordinea asta, în ordine inversă sau aleatorie. Cui îi pasă? Ce ne place să sărbătorim!!! Eu nu vreau să sărbătoresc nimic azi. Poate mâine. Acum nu am chef. Lunea ar trebui să fim scutiţi de la a sărbători. Măcar până pe la 4 după amiaza. Ce zi e mâine? Căutaţi pe Google.
Nici vremea nu mă ajută. Nu înţeleg nimic din ploaia asta neudă. Daţi drumul la robinete, udaţi-ne bine şi apoi să vină căldura! Şi ar mai fi şi frigul... E mai. Şi ne place banalitatea. Putem să avem vreo 20 de grade?
Aş merge la film. La o comedie. Asta cu siguranţă mi-ar schimba starea de spirit.
Mă pregătesc să citesc o pădure de ziare. Spun asta pentru că sigur hârtia asta e făcută din mai mult de doi copaci. Mai bine citesc o carte. Ah... cuvântul ăsta îmi aduce aminte ca am nişte cărţi de înapoiat. Le-am uitat în bibliotecă şi le-am găsit când căutam altceva. Am creierul varză. Încep să uit lucruri.
În fine, cine are nevoie să îşi amintească tot? Am terminat şi cafeaua...

3 comentarii:

  1. Pai ce cauti azi la munca? In mod normal, doar vinerea ar trebui sa te duci ca sa predai materialele. In rest, trai neneaca pe banii babachii~

    RăspundețiȘtergere
  2. geocer, ca să predai materiale vinerea, de luni până joi inclusiv trebuie să mueve tu cucu, că aici nu e totul doar pe bază de imaginaţie. în plus, în presă nimic şi nimeni nu e normal.
    să îmi povesteşti filmul ăla la care te duci şi de ce era supărat alin, că eu tot nu am înţeles. de fapt, cred că nu o să te duci la nici un film şi lui alin o să-i treacă supărarea.
    te aştept mâine dimineaţă la cafea la cj. la 10 a.m.
    sunt total împotriva începutului de săptămână, că se cheamă el luni, marţi sau mai ştiu eu cum. singurul lucru mişto pe care îl are săptămâna e weekendul. în rest, e sucks.
    am vrut să mai zic ceva, dar mi-a obosit creierii. aaa, 10 mai, ziua româniei şi ziua regelui, 11 mai ziua când a murit bob marley, joi vine tomescu la piteşti, vineri închidem ziarul şi plecăm acasă. hai că mai e un pic.

    RăspundețiȘtergere
  3. @George: raspunsul a venit de la iepuras.
    @Iepuras: Am fost la film, si a fost misto.

    RăspundețiȘtergere