4/01/2011

Culoare

Mi se coloreaza zilele cu emotii si noptile cu vise. Pentru ca lumea insasi e un mare tablou. Mi-am gasit un loc. Al meu si numai al meu. Imi vine bine. Pentru prima data am ceva pe masura mea. Nu mi-e nici mic, dar mai ales nu imi e prea mare. Si as mai vrea sa schimb cate ceva pe-aici prin coltul meu, dar nu ma lasa inima.
Si acum ca stiu ce inseamna culorile potrivite, imi dau seama ca nu am pierdut nimic pana acum. Nicio culoare nu e prea rea, asa cum nici culorile potrivite nu sunt prea bune. Sunt doar potrivite. Adica se imbina perfect cu armonia mea. Ma simt bine si comod, dar ce-i un punct fix daca nu un loc in care te echilibrezi doar ca sa iti iei zborul?

5 comentarii:

  1. Bai, zic si eu ca Iepurasul de Framboaza : tu ai patit ceva in primavara asta de ne dai cu lirismu-n cap asa pe nepusa masa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' mie-mi place lirismul asta de care zice Geocer! :D E o schimbare de stil foarte placuta. Ne pune mintea la contributie sa pricepem ce s-a intamplat asa in viata ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e o plăcere să te urmăresc mai dihai ca un radar. şi e mare bucurie să te prind cu ....lirismul la bord.
    felicitări, fato!
    ce înseamnă patuffi? mie îmi place cum sună.

    RăspundețiȘtergere
  4. @George: nu spun nimic. E doar o faza. Trece.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragut:). Imi aduce aminte de aceea descriere a Arhitectului. Salutare si toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere