6/06/2010

Viata ca in filme...

Adica leapsa de la Canguru`
1. Tu in ce poveste crezi?
In toate ... mai putin aia in care vanatorul o scoate pe Scufita Rosie din burta lupului. A! Si in aia cu au trait happy ever after... e asa nerealist. Prefer povestile cu elfi sau cu cavaleri si domnite...
2. Ce film vechi te face sa simti furnici si fluturi pe tot corpul?
Ok... Ar fi Casuta din preerie. Era mi se pare ca un fel de serie, serial. Nu am mai vazut de prea mult timp. Dar sigur mi-ar placea sa il revad. Un alt film vechi care imi place mult e Somewhere in time. Prea frumoasa povestea.
3. Ce film te face sa plangi si sa razi in acelasi timp?
Nu prea stiu... sunt prea putine filme la care plang... Am plans la Love Story, dar de ras... nu stiu. Rad la toate comediile. Si la cele la care nu rade nimeni. Ras si plans in acelasi timp? Nu imi amintesc. Am ras cu lacrimi la Two white chicks.
4. Ce actori sau personaje iti plac?
Sir Anthony Hopkins. Unic. Cel mai tare. Cel mai mult mi-a placut in Meet Joe Black si in Instinct. Dar ma uit cu placere la toate filmele lui.
Imi place mult Jennifer Love Hewitt. Si Sarah Jessica Parker. Asta ma aduce la personajul meu favorit... Carrie. Si, mai nou, am o pasiune pentru House.

Mai departe, la Alin... sper ca de data asta nu o sa ma refuze.

2 comentarii:

  1. Cunosc eu nişte dubioşi care vorbesc frecvent cu "domniţă" şi "cavalere", sper că nu de aceşti povestitori iţi place...
    "Love story", oau, ce frumos film, total nerealist azi, dar minunat. Mi-ai adus aminte de "Desculţ in parc" şi "Fluturii sunt liberi", două filme vechi, de dragoste, geniale

    RăspundețiȘtergere
  2. ehe...si sa vedeti cand o apuca pe gamalia rasul, si de esti suparat tot nu ai cum sa te abtii sa nu faci acelasi gest

    RăspundețiȘtergere