6/21/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite...(sapte)

Vremea asta imi da de cap... sa ploua noua zile si noua nopti, dar macar sa ploua... Nu-mi place vremea indecisa.

Mersul cu maxi taxi se dovedeste util... citesc doua - trei carti pe saptamana (in limbaj de blonda, asta inseamna ca ma cultiv)...

Pe la Curtea de Arges nu e nimic demn de amintit... Stirile parca sunt trase la indigo, in fiecare saptamana aceleasi carari batatorite... Incep sa ma acomodez cu lumea, sa cunosc vipurile locale... doar v-am spus ca meseria asta este o provocare ...

Oja mea cea aurie s-a cam decojit, dar un oarecare sentiment de lene ma indeamna sa nu o deranjez ...

De curand am inceput sa imi bat capsorul meu cel blond cu povesti ... scriu o povestioara destul de searbada despre un fapt real care i se intampla unui personaj total distrus. Inca nu m-am hotarat daca este the bad girl sau the good girl... dar nici nu conteaza pentru ca, mai mult ca sigur, o sa ma opresc la pag 5. Si cand citesti, pagina asta este momentul crucial. Daca nu iti place cartea, nu treci de ea...

Revenind la lucruri serioase, azi mi-am dat seama ca femeile sunt masochiste. Cine a inventat pensatul a fost tare plictisit(a).

Ma bate gandul tot mai des sa pariez pe Brazilia...

Apoi ma mai bate inca un gand si mai tare care imi zice ca de banii aia mai bine beau o cafea - avantajul la Curtea de Arges e ca o cafea costa doar 2,5 lei

Seara nu mai am voie la calculator. Florin a decis asa... nu am alta solutie si ma supun regulilor casei.

6 comentarii:

  1. sa inteleg ca nici acum nu te-ai acomodat cu pensatul...esti singura pe care am auzit-o vaitunde-se atunci cand esti pensata, masa aia a izabelei cred ca e tortura pentru tine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, Florine, asa! Pune-o la respect pe blonda nevopsita ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te tot lauzi cu stirile si reportajele pe care le faci, dar joia trecuta cand am vrut sa ma uit la Phoenix TV, canci. Am ascultat-o doar pe Alina cea Irezistibila, la radio, ca nu s-a mai dat nimic, nici stiri, nici reportaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. @George: A fost, a fost, dar a intrat emisia tarziu. Probleme tehnice, deh. O sa te anunt cand se da in reluare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cum scrii. E foarte sincer.

    RăspundețiȘtergere