4/10/2014

Cornuri. Poveste cu Andree

Epeaca, Andreea Georgiana Dobrica pe Facebook, i-a făcut cornuri moștenitorului. Pe care le-am văzut pe Facebook, locul asta unde iți expui frustrările, coșurile și pozele cu mâncare. 
Revin. Extazul moștenitorului mâncând din cornuri m-a determinat să cer rețeta - știam eu sigur că Epeaca e pe aceeași lungime de undă cu mine - repede și ușor. 

Și așa a fost ... 

Ingrediente


Aluat
  • 500 g faina grania
  • 250 ml lapte
  • 25 g drojdie proaspata
  • 50 g unt
  • 40 g zahar
  • 2 oua
  • sare,un varf de cutit
  • 1 pliculet finess lamaie
Umplutura
  • gem de piersici de gradina si prune vinete
  • ciocolata cu 50% cacao
Pt.uns
  • 1 ou
  • miere
  • zahar brun

  • Portii: 16Portii: 16
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute


Mod de preparare reteta Cornuri umplute cu gem si ciocolata


Intr-un castronel punem cubul de drojdie cu putin zahar si sare,diluam cu 2 lingurite de lapte caldut si adaugam o lingurita de faina,lasam sa creasca maiaua.Intr-un castron mai mare punem faina,in mijloc punem ouale,zaharul,sarea,untul si pliculetul de finess si adaugam laptele caldut,omopgenizand bine,apoi adaugam maiaua si framantam pana formam un aluat care se desprinde de pe maini si poate sa fie intins.Impartim in doua aluatul si formam doua bile pe care le intindem si le impartim in 8 tringhiuri.
Pe primele 8 le-am umplut cu gem iar restul de 8 le-am umplut cu ciocolata rasa.Le rulam,le punem in tava tapetata cu hartie de copt si le ungem cu ou,lasam la crescut cca 10 min,apoi le bagam la cuptorul incins cca 20-25 de min.Dupa 15 min le-am scos si le-am mai uns din nou cu ou.
Cand sunt coapte le ungem cu miere diluata cu putina apa si presaram zahar brun.

Pentru rețeta în imagini, mergeți direct la sursă, adică aici

De ce e o poveste cu Andree? Pentru că postarea este o sugestie venită de la o altă Andreea, pe trepte la Judecătorie. 

4 comentarii:

  1. Credeam ca de la mine ti-a venit ideea, ca spuneam ca-mi ploua in gura din cauza lor. :D Merci pentru reteta. O sa vina si mail-ul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crengu, nu am inteles ca voiai reteta, doar ca ti-a placut cum arata. Oricum, bine ca am dezvaluit misterul cornurilor

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, nu tineam neaparat la reteta, ca o ceream, iti dai seama. Daca tot s-a nimerit sa o postezi, cu atat mai bine. :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea de pe treptele Judecatoriei :)10 aprilie 2014 la 19:17

    Cand vom executa produsul, revenim cu impresii vizuale si gustative :)

    RăspundețiȘtergere