12/29/2008

Epilog la un Craciun Fericit...

Am avut un Craciun fericit! Da, chiar daca am lucrat pe 25 decembrie si am facut cel mai prost buletin din istoria televiziunii Arges TV, am avut un Craciun fericit. Am fost libera si pe 26, si pe 27 si pe 28 si am stat cumintica acasa, m-am uitat la mult blamatele filme americane despre Nick si m-am umplut de energia lor molipsitoare. Si da, mi-a placut la nebunie sa vad pentru a suta oara filmul ala cu Mos Craciun care se insoara sau pe ala cu baiatul care a salvat Craciunul. Am mancat ciocolata si am facut cumparaturi... Cel mai important insa este ca m-am simtit bine impreuna cu familia mea, ca am obosit jucandu-ma cu Florinel si ca am reusit intr-un fel sa ma odihnesc dupa ce am fost Mos Craciun pentru toti acei copii nevoiasi pe care i-am tot dat pe la televizor (povestea lor am sa v-o spun alta data, acum vorbesc despre mine). Asta da Craciun de poveste: cu liniste, fericire si caldura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu